- პროექტის სახელწოდება: "საშვილიშვილო ანდერძი"
- პროექტის მთავარი იდეა (თემა): გამოჩენილ ადამიანთა ცხოვრება - "ისტორია დიდებული ტაძარია,საცა უწირავს ერთიან სულსა ერისას და საცა აღუმართავს ერს თავის დიდებულ და დიდბუნებოვან კაცთა უწმინდესნი ხატნი და ზედ წარუწერია დიდთა საქმეთა მოთხრობა, ვითა საშვილიშვილო ანდერძი." (ილია ჭავჭავაძე)
- პროექტის აქტუალობა: თაობათა შორის კავშირის აუცილებლობა, რამეთუ "აწმყო შობილი წარსულისაგან, არის მშობელი მომავლისა"
- პროექტის მიზნები: ახალი თაობის აღზრდა "დიდბუნებოვან კაცთა", გმოჩენილ ქართველ მოღვაწეთა ცხოვრების მაგალითზე. ადამიანი მუდმივი სრულყოფილების გზაზე მდგომი არსებაა,რომელიც უნდა ესწრაფვოდეს,როგორმე მიუახლოვდეს პირველხატს,რამეთუ ღმერთმა ადამიანი შექმნა "სახედ და ხატად თვისად"
- მონაწილეთა ასაკი: მე-9 კლასის მოსწავლეები
- ვადები/ ხანგრძლივობა: 2 კვირა
- მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: ღვთისა და ერის სამსახურში დგომით სამშობლოსა და თავისუფლებისათვის თვითშეწირვის იდეით გამსჭვალულ საზოგადო მოღვაწეთა ცხოვრების სიღრმისეული გაცნობა და გააზრება-გათავისება აამაღლებს მოსწავლეთა ინტელექტუალურ დონეს, აღზრდის მათში პატრიოტულ სულისკვეთებას და წმინდა ადამიანურ ღირებულებებს.
- პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები: მე-9 კლასის სახელმძღვანელო ქართულ ენასა და ლიტერატურაში, გ.მგელაძე "მე ვარ ჯარისკაცი ჩემი ერისა,"რ.მეტრეველი "საქართველოს კათალიკოს-პატრიარქები,"ინტერნეტ რესურსები.
- პროექტის მსვლელობა( ძირითადი აქტივობები) : 1.სასწავლო საკითხების განაწილება ჯგუფებში სამუშაოდ; 2. ჯგუფები მოიძიებენ ინფომაციას ინტერნეტში,კითხულობენ მასწავლებლის მიერ მითითებულ მასალას; 3.კლასში ჩამოყალიბებულია ოთხი ჯგუფი,ამათგან სამი ჯგუფის მიერ მოძიებული და დამუშავებული მასალა ზემოთ დასახელებულ მოღვაწეებზე გადაეცემა მეოთხე ჯგუფს,რომელიც მოახდენს მათს სინთეზირებას და შეაფასებს;4.ჩატარდება პროექტის პრეზენტაცია.
- საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ქართ.IX.6.მოსწავლე კითხულობს ტექსტებს (მხატვრულსა და არამხატვრულს), რომლებიც შეიცავენ სხვადასხვა თვალსაზრისს პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე და გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას წაკითხულის მიმართ. * გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას წაკითხულ ტექსტში არსებულ მისთვის ღირებულ სხვადასხვა თვალსაზრისზე; *კითხულობს პრესას, ელექტრონულ ტექსტებს, აფასებს წარმოდგენილ არგუმენტებსა და გამოთქმულ თვალსაზრისებს; *უკავშირებს წაკითხულ ტექსტში გადმოცემულ ან ნაგულისხმევ თვალსაზრისებს ცხოვრებისეულ გამოცდილებასა და სხვა ლიტერატურულ ნაწარმოებებს.
- პროექტის ხელმძღვანელი( მასწავლებელი): ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი ნუნუ გაბუნია
- ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: nunugabunia60@gmail.com
- პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:nunugabunia.blogspot.com
პავლე ინგოროყვა
ექვთიმე თაყაიშვილი
ამბროსი ხელაია
No comments:
Post a Comment